Neem contact op
Adres
Heuvelplein 292
4813GJ Breda
Telefoon
076 – 5310655 (Bellen)
06 – 34327049 (Whatsapp)
Openingstijden
Dinsdag t/m donderdag:
9:00 – 18:00 uur
Vrijdag:
9:00 – 19:00 uur
Zaterdag:
8:00 – 16:00 uur
Support
info@donnelli.nl
webshop@donnelli.nl
Faq
Hoe kan ik een afspraak maken?
Het maken van een afspraak kan gemakkelijk online (via onze website of via de kappers app), telefonisch of bij ons in de salon. Via Whatsapp plannen wij geen afspraken in.
Hoe kan ik mijn afspraak annuleren?
Heb je jouw afspraak zelf online gemaakt? Dan kan je hem via de bevestigingsmail annuleren tot 24 uur van te voren. In alle overige gevallen vragen wij je om telefonisch contact met ons op te nemen.
Kan ik een persoonlijke afspraak maken?
Indien je het prettig vind om iedere afspraak door dezelfde kapper/kapster geknipt te worden, kan je dit aangeven bij het maken van een afspraak. Bij het maken van een online afspraak kan je zelf voor de betreffende kapper/kapster kiezen en wordt het automatisch een persoonlijke afspraak. Mocht het voorkomen dat de gekozen kapper/kapster door omstandigheden niet aanwezig is, nemen we hiervoor contact met je op.
Wat gebeurt er als ik mijn afspraak vergeet of wanneer ik te laat kom?
Wij zullen je in beide gevallen proberen te bellen. Mochten wij je niet kunnen bereiken, loop je het risico dat er kosten in rekening worden gebracht voor de ingeplande tijd. Wanneer je 10 minuten of langer te laat komt, plannen wij liever een andere afspraak in. In de meeste gevallen kan de afspraak dan dus niet doorgaan.
Ik weet niet wat ik met mijn haar aan moet en/of welke behandeling ik moet kiezen. Wat nu?
Zit je met jouw handen in het haar of wil je eens iets compleet anders? Of ben je een nieuwe klant en wil je jouw wensen eerst duidelijk doorspreken? Neem dan telefonisch contact met ons op zodat we een intake/advies gesprek kunnen inplannen. Tijdens dit gesprek kijken we gezamenlijk naar de mogelijkheden en wensen en plannen we eventueel een afspraak in.
Kan ik de herinnering-/uitnodigingsmail aanpassen?
Deze kan zeker naar jouw wensen worden aangepast. Mocht je hem liever niet willen ontvangen, kunnen we deze ook voor je uitzetten. Geef dit aan tijdens jouw afspraak of mail naar info@donnelli.nl zodat wij dit voor je kunnen aanpassen.
Ik ben niet helemaal tevreden, wat moet ik doen?
Ben je niet tevreden over jouw kapsel? Bel dan zo snel mogelijk naar de salon zodat we een afspraak kunnen plannen om dit op te lossen.
Knippen jullie ook kinderen en gelden er hiervoor speciale tarieven?
Ja, wij knippen ook kinderen. Op woensdag is het kindermiddag en deze dag gelden er speciale tarieven. Deze vind je in onze prijslijst.
Kan ik jullie producten ook online bestellen?
Ja, dit kan zeker. Via onze webshop zijn onze producten 24/7 gemakkelijk te bestellen. Je kan ervoor kiezen om jouw bestelling te laten bezorgen (gratis vanaf € 75,00) of om jouw bestelling gratis bij ons in de salon op te komen halen.